Monday, March 23, 2015

Reset.



It's been over two months since I've written a post for this blog. I've wanted to write many times since then, I've even had "write blog post" on my daily list more times than I can count. It's not that this blog hasn't been important to me, it's just that I had to let other things be important too. 

The upside is that over the last 10 weeks, I've accumulated so many wonderful tales and projects to talk to you about and I can't wait. I also took the time to sort of reset - both goals and personal aspirations within my own life, as well as my point of view for future posts here on the blog. I took time away from other blogs as well so that I could remember to hear my own voice. When creating content for five posts a week, I think its entirely too easy to get caught up in a vacuum of expectations about what you think people want to see and hear. In the end, I have a clearer vision for what I want to share with you all here at Holtwood Hipster and as fresh posts unfold over the next days and weeks, I hope you'll have a clearer vision about me and what I want to put out there in the world. 

I'm anxious to share and if you are still checking in here once in a while to see if a new post has been written, I am also very, very grateful that you do. 

-e

image source:  for the love of the south
SHARE:

4 comments

celine@aquahaus said...

Yay! I've missed you and your extreme talents on the blogosphere. You are amazingly talented and so freaking real and cool. Welcome back and can't wait to see what you have in store for us.

customized gifts for him said...

Yay! I've missed you and your extreme talents on the blogosphere. You are amazingly talented and so freaking real and cool. Welcome back and can't wait to see what you have in store for us.
vintage pillow covers 18x18 set of 4
baby pillow case set
burlap pillow case
burlap decorations for party

Angga Annisa said...

Hai semuanya, Nama saya Angga Annisa dan saya berbicara sebagai orang yang paling bahagia di seluruh dunia hari ini sebelum sekarang saya secara finansial dipukul tanpa harapan akan bantuan apa pun, tetapi ceritanya akan segera berubah ketika saya bertemu dengan Ibu. Saya sangat senang untuk mengatakan keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp.700juta untuk memulai hidup saya di sekitar karena profesi saya karena saya seorang ibu tunggal dengan 3 anak dan seluruh dunia tampak seperti itu tergantung pada saya sampai Tuhan mengirim saya kepada sebuah perusahaan yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, perusahaan yang takut akan Tuhan, ISKANDAR LENDERS, mereka adalah Juruselamat Tuhan yang dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir itu tidak akan mungkin sampai saya mendapat pinjaman sebesar Rp.700 juta dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Bunda Iskandar melalui email. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com] karena ini adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik

Contact Details:

e_mail Address:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com>>>>
WhatsApp:::+6282274045059
Company::Iskandar Lenders"""""
Loan Amount:::Rp.700juta
Name:::::Angga Annisa
Country::::Indonesia
Occupation:Trader
Year:April,2020

Jumlah minimum>>>>>>Rp.100 juta
Jumlah maksimum>>>>>Rp.100 miliar

Nurliana Novi said...

Halo semuanya

saya Nurliana Novi dan saya di sini dengan kabar baik.
BANK DUNIA dan PBB, akhirnya melepaskan pinjaman dan hibah kepada Perusahaan, perusahaan individu, bisnis dan usaha kecil di seluruh dunia untuk memungkinkan Ekonomi tumbuh kembali ke keadaan semula, dengan fokus besar di Asia dan Afrika.

Saya senang untuk memberitahu Anda bahwa dari sepuluh perusahaan yang dipilih untuk memberikan pinjaman ini, ELINA JOHNSON GLOBAL LOAN FIRM kami sendiri telah dipilih sebagai salah satu perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan untuk memberikan pinjaman ini.
Jika bisnis Anda terpengaruh karena pandemi ( covid19) preferensi khusus akan diberikan kepada Anda.

Jadi buruan sekarang, hubungi ibu Elina Johnson sekarang juga, dibawah ini emailnya....elinajohnson22@gmail.com.
Anda dapat menghubungi saya di sini di email saya juga untuk pertanyaan dan klarifikasi lebih lanjut. (nurliananovi96@gmail.com)

© Holtwood Hipster. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig