Tuesday, December 2, 2014

FRESH IDEAS // HIGH-CONTRAST KITCHEN


With cooler weather, early nights and holiday preparations of late, I've been spending so much time in the kitchen lately. I've reacquainted myself with all the little details I love most about my cooking space, while making notes about subtle changes that would make meal prep and storage run a little more smoothly. One of the things I would add if I could would be a larger storage or butler's pantry. So it was no surprise to me that this high contrast arrangement by Danielle White of 'The Countryphiles' peaked my interest. It's perfectly suited to my own tastes that bridge both modern and vintage in design. I can't resist all that glossy, black, beveled tile along the backsplash and how they paired it with warm wood countertops and white cabinets. The composition and finishes all make perfect sense - but especially so when viewed as a whole along with the house. Click on over to see a full tour as taken when the house hit the market back in May.

SHARE:

1 comment

Angga Annisa said...

Hai semuanya, Nama saya Angga Annisa dan saya berbicara sebagai orang yang paling bahagia di seluruh dunia hari ini sebelum sekarang saya secara finansial dipukul tanpa harapan akan bantuan apa pun, tetapi ceritanya akan segera berubah ketika saya bertemu dengan Ibu. Saya sangat senang untuk mengatakan keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp.700juta untuk memulai hidup saya di sekitar karena profesi saya karena saya seorang ibu tunggal dengan 3 anak dan seluruh dunia tampak seperti itu tergantung pada saya sampai Tuhan mengirim saya kepada sebuah perusahaan yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, perusahaan yang takut akan Tuhan, ISKANDAR LENDERS, mereka adalah Juruselamat Tuhan yang dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir itu tidak akan mungkin sampai saya mendapat pinjaman sebesar Rp.700 juta dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Bunda Iskandar melalui email. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com] karena ini adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik

Contact Details:

e_mail Address:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com>>>>
WhatsApp:::+6282274045059
Company::Iskandar Lenders"""""
Loan Amount:::Rp.700juta
Name:::::Angga Annisa
Country::::Indonesia
Occupation:Trader
Year:April,2020

Jumlah minimum>>>>>>Rp.100 juta
Jumlah maksimum>>>>>Rp.100 miliar

© Holtwood Hipster. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig